-
geçen bir arkadaş 'dizelden vazgeçtim, elektrikli aldım, şarj bulamıyorum' diye sızlanıyordu. olabilir, menzil kaygısı diye bir olay var gerçekten. ama bence pişmanlık değil de beklenti hatası bunlar; şehir içi için birebir, uzun yol içinse planlama şart. teslam var, kışın menzil bazen düşüyor ama yazılım güncelleniyor, hiç pişman olmadım. insan anlık tüketimi takip etmeye alışırsa işin tadı çıkıyor. kim ne derse desin.
- bugün (109)
- / 4
- sarj kuyrugu muhabbeti 3
- servis randevu otomasyon yalan
- sessiz araba sesimizi duyun
- fsd turkiyede ise yarar mi
- otsv indirimi geldi mi
- id4 uzun yol menzil testi
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- şarj süresi tablosu
- elektrikli araç sessiz olunca
- en iyi elektrikli suv hangisi
- bmw i4 kullanan var mı
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- / 4