• bugün (109)
  1. geçen bir arkadaş 'dizelden vazgeçtim, elektrikli aldım, şarj bulamıyorum' diye sızlanıyordu. olabilir, menzil kaygısı diye bir olay var gerçekten. ama bence pişmanlık değil de beklenti hatası bunlar; şehir içi için birebir, uzun yol içinse planlama şart. teslam var, kışın menzil bazen düşüyor ama yazılım güncelleniyor, hiç pişman olmadım. insan anlık tüketimi takip etmeye alışırsa işin tadı çıkıyor. kim ne derse desin.
   tümünü göster