• bugün (105)
  1. byd atto 3'ü alana kadar benzinli arabayla yaşarken premium yakıt alıp milli piyango vurmuş gibi hissederdik. şimdi eve wallbox kurdurduk, gece tarifesinde araba fullediğimde fatura 300 lira geliyor - eskiden bir depo dizel 1500 lira zaten sürer misin sürmez misin kabus. benzinlisin en güzel tarafı, hadi depo fulle köye git deyip anında yola çıkabiliyorsun; elektrikliyle her çıkmazda şarj noktası bulur muyum diye dua etmiyorsun evet ama uzun yolda diş sıkıyorsun onu da belirtmek lazım. sizden duydukça aidat parası dert değil, çin arabaları kadar şarj hızı meselesi sonra zaten bi beden pardon metod...