• bugün (108)
  1. türkiye'de id.4'ün durumu biraz garip. çok daha sessiz bir sürüş var bunu inkar edemem ama yazılım tarafı hâlâ vw'nin alışık olmadığımız bir kabalıkta. hani tesla'daki gibi bir dokunma hissi beklerken karşınıza 2015 android dokunmatiği çıkıyor. ota güncellemeleri de neredeyse yokmuş gibi bir şey; şu tablet android ile çok terste kalıyor işte. menzil kullanımı da bir garip; bir pili şişirme yöntemi işte biraz.

    hızlanması fena değil ama 'wow' dedirten bir şey değil. almanya'daki vergi teşvikleri sayesinde avrupa'da çok satması ise ürünün başarısından çok oradaki otomotiv kültürüne işaret ediyor. bizde ise 'amaan bi türlü alamadım bir şarj istasyonu' halleri. şarj ağı fakiri yazılım felaketi menzil hesabı