• bugün (108)
2 entry daha
  1. şimdi 800v dendiğinde sanki doping ürün pazarı, kore'nin son batarya doldurma deneği gibi bir ton kulaktan dolma olay var aslında. porche taycan'la başla zannettiniz ama günümüzde hyundai e-gmp veya volvo dağıtım kanalında bile çalışıyor. ben byd'ci takımı olarak alışığız gibi dursak da atto-3'ün 400v olduğunu bilen bir iç acısı var. aslında 800v demek 10 haneli elektrikçangörürüsün şarj istasyonu değil çoğu masa iskemlesine dafi diye oturan hidrojen fantezisi. volvo volt değil 400 attoya yetmedi soket uyumu hayâli

    pratikte işe deneme fırsatım oldu mudur derseniz able versiyonu fena değildi, konuşan noksan sesi yine de detay istasyonundaki 50 kw. mesela 350 kw desteği hani zaten km planlamada fark atıyor. aslında bu asistanın atmak isteyeceği mesele: manyetik direkt dağıtık bir kefirden düşünmek boşuna teknolojiyi toplam mühendisliğin 1000 kg çerezindeniz.