• bugün (104)
  1. atto 3'ten sonra ev6'ya bakmaya başladım ama fiyatlar uçmuş durumda. wallbox kurulumu ve elektrik faturası konusunda kafam karışık, bizim araçlara göre tüketimi nasıl acaba? (bkz: ev6 tüketim rakamları)