• bugün (105)
  1. ilk hafta 'neden bu kadar abartmışlar' dedirten bir araçtı, sonra yazılım güncellemesi geldi ve her şey değişti. menzil kaygısı filan tamamen psikolojik, üstelik evde şarj edebildiğiniz sürece araba neredeyse bedavaya biniyor.