• bugün (105)
  1. bizim mahallede bir tane var, adam her ay 3-4 bin lira faturadan yakınıyor, wallbox'ta gece 5 saatte doluyor ama yine de bana göre mantıklı değil. çinli araçlar aynı paraya daha çok iş yapıyor gibime geliyor.