• bugün (105)
  1. bizim esnaf kardeşte var, şarj olayını bir alışınca elektrikli mantığını çözmüş adam ama ev6'yı görünce iç geçiriyor, tasarımı harbi değişik, şarj hızı bence byd'den iyi.