• bugün (107)
8 entry daha
  1. togg t10x ile hasret giderirken eqe'lere şöyle bir bakıyorum, aldığın paranın karşılığı konfor mu lüks mü derken enerji tüketimleri t10x'in yanında epey yüksek. iç mekân gerçekten üst düzey ama şarj hızı ve verimlilik kıyaslamasında kendi istatistiklerimle utandırıyor onları. zaten araştıran biriyim, herkesin sahipler kulübüne saygım var ama menzil excelimde q7 den pek farkları yok bu tarz yol bilgisayarı gerçeği ve bu tarz marka sadakatinden veriye ve bu tarz şehir içi elektrikli avantaj