• bugün (107)
7 entry daha
  1. dostum byd atto 3 aldıktan sonra tüm premium araçlar fazla pahalı gelmeye başladı. şu üç beş altı yüz bine sıfır e tron var piyasada ama batarya soğutma sistemi hariç ağır ve pahalı bir seçenek gibi. ikinci el mantıklı olabilir belki, yoksa sıfırı alıp acısını çekmeye değer mi emin değilim bu tarz elektrikli premium karmaşa ve bu tarz ağırlık tüketime vurur ve bu tarz şarj istasyonu savaşı