• bugün (109)
  1. yazılımcı kafasıyla her şeyi test etmeyi severim, tatil rotasını da biraz işkenceye çevirdim açıkçası. model 3 ile istanbul'dan çıkıp bodrum'a gittim geçen yaz, otonom sürüş otoyolda inanılmaz rahatlattı. menzil kaygısına gülenlerdenim, yol üstündeki supercharger'lar yeterliydi ama ufak bir kuyruk sorunu yaşadım. planlama yapınca tatil golfü gibi oluyor, sürekli ‘yüzde kaç kaldı’ diye bakıyorsun. evet abartıyorum biraz, teknoloji harika ama insan faktörü ve altyapı her yerde aynı değil. yine de tekrar yaparım, en azından benzin parası cebimde kaldı.