• bugün (112)
  1. araba gazdan ayağınızı çektiğiniz an kendi kendine fren yapıp enerjiyi geri kazanmaya başlıyor ve çoğu zaman fren pedalına basmıyorsunuz. istanbul'da dur-kalk trafikte baya rahat, ama bir kere alışınca başka araba kullanırken gaza basınca durmayacak mı bu diye salak gibi kalıyorsun. isviçre'de arabaya kara sıçan bir kullanıcıdan duymadım henüz ama tenteneyi eritir mi bilmiyorum.