-
ankaralı mühendis kafasıyla iki yıldır togg t10x kullanıyorum, excel'de her kuruşunu hesapladım. kendi evinde şarj edersen elektrikli yılda en az 10 bin lira kâr ettiriyor ama hızlı şarjda iş değişiyor, faturayı görünce benzinli bile düşünülebilir.
-
şehir içinde evde şarj ediyorsan dizelci arkadaşın cebi yanıyor resmen, ama uzun yolda dc hızlı şarj işi değiştiriyor hesabı. (bkz: menzil kaygısı)
bu tarz maliyet, bu tarz fatura şoku, bu tarz kilometre hesabı, (bkz: evde şarj avantajı)
- bugün (106)
- / 4
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- formula e nin geleceği ne olur
- togg hisseleri halka arz
- elektrikli araçla karda gidiş
- elektrikli araç sigortası neden pahalı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- tek pedalla sürüş nedir
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- audi e tron sahipleri memnun mu
- en iyi elektrikli sedan hangisi
- bagaj hacmi yetmez diyenlere
- elektrikli araç terimleri 2
- rejeneratif frene alışma sürecim 2
- beygir gücü nedir 2
- tek pedal kullanım tecrübesi
- lastik seçimi ipuçları
- batarya ömrü gerçekleri
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- id 4 alınır mı kullanılmış tecrübeler
- klima menzil excel tablosu
- uzun yol için en iyi elektrikli araç
- elektrikli araç batarya ömrü
- aileme arabayı nasıl anlattım
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- servis deneyimleri marka marka
- sarj kuyrugu muhabbeti
- kwh hesabı basit bi iş
- audi e tron almak mantıklı mı 2
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- hızlı şarjda sıra kavgası
- / 4