• bugün (108)
  1. model 3'le rampa aşağı inerken önümdeki yayayı uyaramayınca kornaya basmak zorunda kalıyorum. sessizlik lüks gibi görünse de yaya güvenliği açısından yapay ses zorunluluğu bence olumlu. (bkz: teslanın sessiz katil olayı)
  2. byd atto 3 ile ilk hafta gerçekten garip geldi, araba çalışıyor ama ses yok, yayaları uyarmak için düşük hızda ses çıkaran bir sistem var ama yine de insan tedirgin oluyor. wallbox'a bağlayıp evde sessiz sessiz şarj olurken gelen uğultu bile insana huzur veriyor ama yolda yürüyenlerin anlayışına kalmış iş.