-
byd atto 3 alalı 6 ay oldu, hala ilk bakıma gitmedim. sanırım sadece cam suyu ve lastik havası kontrol ediyorlar, o kadar.
-
vallahi ilk defa servise gittim, faturayı görünce gözlerime inanamadım. bir de önceden dizel arabamın bakım masrafını hatırlayınca millet hala 'ee elektrikli arabayı kim şarj edecek' derken, ben cebimde kalan parayla wallbox kurulumu yaptırayım mı diye düşünüyorum.
- bugün (103)
- / 4
- tek pedalla surme deneyimi
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- yerli elektrikli araç markası
- şarj kuyruğu hayatın gerçeği
- elektrikliyle menzil kaygısı dönemi
- tesla model 3 kullanıcısı ne der
- şarj süresi tablosu
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- awd elektrikli araç tavsiyesi
- togg t10x ses sistemi yorumu
- elektrikli araçta lastik seçimi
- kia ev6 kullanan var mı
- togg t10x sahipleri deneyimler 2
- elektrikli araç bakım maliyeti şaşırttı
- mini cooper se günlük kullanım
- çin den gelen elektrikli araba furyas
- formula e pistte neler oluyor
- lüks evlerde elektrikli araç gerçeği
- ac şarj ile dc şarj farkı
- fiat 500e yorum
- elektrikli ile uzun yol hikayeleri
- tesla model 3 memnuniyeti
- togg servis ağı yeterli mi 2
- fiat 500e kullanıcı yorumları 2
- tesla ota sorunları
- yerli evo arabası olur mu
- elektrikli araç sessiz mi
- en iyi elektrikli suv hangisi
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı nerede
- / 4