• bugün (109)
  1. model 3 kullanıyorum, geçen kış bridgestone taktim: aşınma hızı biraz beni düşündürdü. yazlık lastikle kasımda yola çıkıp gumuş gibi bir sürüş beklemek anca menzil kaygısı efsanesi diyenlere yaraşır. ben o lastikleri söküp yerine kışlık taktım, otocan diye diye güvenlikten ödün vermiyorum.
  2. gelen modellere baktıkça insanın içi gidiyor, özellikle yazılım güncellemeleriyle tesla'yı biraz eskitmeye başladılar. 2025'te çıkacak modellerde 800v mimarisi standartlaşıyor neredeyse, batarya teknolojisi de ilerlemiş durumda. çin markaları tayfun gibi geliyor, byd'nin yeni modelleri f/p canavarı olacak gibi. avrupalılar biraz ağır kalıyor bu yarışta, onlar da tedarik zinciri derdinde. tesla'nın model 3'ü hâlâ iyi ama eskisi kadar ‘wow’ etkisi yok, rekabet arttıkça fiyatlar da şekillenecek. 2026'da işler kızışacak, ‘geç kalmadım mı’ diye düşünmeyin derim.