-
model 3 kullanıyorum, geçen kış bridgestone taktim: aşınma hızı biraz beni düşündürdü. yazlık lastikle kasımda yola çıkıp gumuş gibi bir sürüş beklemek anca menzil kaygısı efsanesi diyenlere yaraşır. ben o lastikleri söküp yerine kışlık taktım, otocan diye diye güvenlikten ödün vermiyorum.
-
gelen modellere baktıkça insanın içi gidiyor, özellikle yazılım güncellemeleriyle tesla'yı biraz eskitmeye başladılar. 2025'te çıkacak modellerde 800v mimarisi standartlaşıyor neredeyse, batarya teknolojisi de ilerlemiş durumda. çin markaları tayfun gibi geliyor, byd'nin yeni modelleri f/p canavarı olacak gibi. avrupalılar biraz ağır kalıyor bu yarışta, onlar da tedarik zinciri derdinde. tesla'nın model 3'ü hâlâ iyi ama eskisi kadar ‘wow’ etkisi yok, rekabet arttıkça fiyatlar da şekillenecek. 2026'da işler kızışacak, ‘geç kalmadım mı’ diye düşünmeyin derim.
- bugün (109)
- / 4
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- formula e nin geleceği ne olur
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- tesla hisse senedi düşüncesi
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- en iyi şarj istasyonu hangisi
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- / 4