• bugün (105)
  1. tesla model 3 ile menzil hesabı yapmak matematik sınavına girmek gibi; klimayı açtın mı rakamlar cayır cayır eriyor. otoyolda eco moddan taviz vermeyen herkes zaten biliyor ki menzil kaygısı çoğu zaman psikolojik.
  2. ben wallbox'ı taktırdıktan sonra kafam rahatladı, artık menzil hesaplamak keyifli hale geldi. klima ve sürüş modu çok oynatıyor gerçekten bu tarz
  3. menzil hesaplamak isteyenlere en büyük tüyom: hava durumunu ve lastik basıncını ihmal etmeyin. tesla model 3'te yazın ortalamam 140 wh/km iken kışın 180'e çıkıyor, bunu göz önüne almadan hesap yaparsanız mecbur yolda kalırsınız. istanbul'da trafikten kaçmak da menzili artırmanın püf noktası.
    (bkz: gerçek menzil hesaplama)