• bugün (105)
  1. lansmanla birlikte binlerce aracın içinde yazılım güncellemesi yüzünden kilitli kalanların hikayesini dinleyince, eqe sahibi olmanın lüks kadar sabır gerektirdiğini düşünüyorum. fazla opsiyon bazen fazla dert demek oluyor.
  2. eqe'nin parlak ekranlarına, matrix farlarına lafım yok da izmir gibi sıcak bir yerde lansmanda klimanın yeterince soğutamaması bana biraz garip geldi. belki de biz byd kullanıcıları her şeyi çin standardıyla kıyaslamaya başladık.