-
bir kere alıştıktan sonra geri dönüşü yok, frene basma refleksinizi köreltiyor ama regen ile menzilinize eklenen her km ayrı bir zevk. özellikle rampa aşağı giderken neredeyse hiç enerji harcamadığınızı hissetmek, benzinli araç sonrası insana sihir gibi geliyor. yokuşlarda aracı kendi haline bırakın momentum ile giderken dur diyince tıngır mıngır frenleme yapıyor bu tarz tesla regen sohbetleri insanı bayaa bağımlı yapıyor. hani ilk bir hafta boyun eğdiremez size ama sonra siz onu yönetmeye başlayınca oh dedirtiyor bu tarz one pedal kültürü ve bu tarz elektrikli adaptasyon
-
il başta garip geliyor ama alışınca geri vitese takılı kalmış gibi hissettiriyor, frene basmamak büyük rahatlık. (bkz: regen frenaj)
bu tarz alışma süreci, bu tarz fren balatasına yazık, bu tarz yokuşta tutuş, (bkz: byd atto 3 deneyimi)
- bugün (107)
- / 4
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- servis deneyimleri üzerine
- kwh hesabı merak edenler
- şarj süresi karşılaştırması
- marka marka servis deneyimleri
- yazın klima ile menzil kaybı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- formula e nin geleceği ne olur
- togg hisseleri halka arz
- elektrikli araçla karda gidiş
- elektrikli araç sigortası neden pahalı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- tek pedalla sürüş nedir
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- audi e tron sahipleri memnun mu
- en iyi elektrikli sedan hangisi
- bagaj hacmi yetmez diyenlere
- elektrikli araç terimleri 2
- rejeneratif frene alışma sürecim 2
- beygir gücü nedir
- tek pedal kullanım tecrübesi
- lastik seçimi ipuçları
- batarya ömrü gerçekleri
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- id 4 alınır mı kullanılmış tecrübeler
- klima menzil excel tablosu
- uzun yol için en iyi elektrikli araç
- elektrikli araç batarya ömrü
- aileme arabayı nasıl anlattım
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- / 4