• bugün (106)
  1. il başta garip geliyor ama alışınca geri vitese takılı kalmış gibi hissettiriyor, frene basmamak büyük rahatlık. (bkz: regen frenaj)
    bu tarz alışma süreci, bu tarz fren balatasına yazık, bu tarz yokuşta tutuş, (bkz: byd atto 3 deneyimi)
   tümünü göster