-
bir arkadaşımda var, bindim birkaç kez. hızlanması falan gerçekten iyi, sessizliğe insan alışmakta zorlanıyor. elektronik aksamı oyun gibi geldi bana, her şey ekrandan yönetiliyor. ama şarj meselesi benim gibi excel'de tüketim takip eden biri için düşündürücü; menzil rakamları pratikte hep bir tık aşağıda kalıyor yazılanlardan. arabanın kendisi başarılı da, istasyon ağının yaygınlığı hâlâ tartışılır, hele ki anadolu'da işiniz zor.
-
iki yılı devirdim, hâlâ her ota güncellemesi sonrası 'bu kadar da olmaz' dedirten bir araba. geçen gün bir update geldi, ön cam silecekleri daha akıllı oldu kimin işi bu gerçekten akıl alır gibi değil. menzil kaygısı tamamen efsane, şu an avrupa'da bile bu kadar iyi supercharger ağı yok. ama süspansiyon banliyö yollarında can sıkıyor, sert biraz. yine de yazılımcı ruhuna hitap eden yanı çok, mühendislik harikası bir oyuncak.
- bugün (112)
- / 4
- elektrikli araç terimleri
- pil garanti süreleri
- model y sahipleri ne diyor
- elektrikli araçlarda lastik aşınması
- wallbox kurulumu ve elektrikçi maceraları
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- taycan kullanıcı yorumları
- kwh hesaplaması pratik rehber
- çinli araçlarda batarya ömrü
- wallbox kurulum maliyeti 2025
- tesla model 3 alınır mı
- wallbox serüveni ve bilançosu
- audi e tron durdukça gülüyor
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- fiat 500e küçük şehir arabası
- mercedes eqe kullanıcı yorumları
- tesla model y alınır mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- batarya ömrü gerçekleri
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- istanbul ankara elektrikliyle nasil
- elektrikli ile uzun yol tecrubesi
- bmw i4 alinir mi
- tesla model 3 tecrübesi
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- togg t10x gerçek sahipleri ne diyor
- ailem elektrikli araba istemiyor
- benzinli mi elektrikli mi 2024
- ioniq 5 alınır mı
- / 4