• bugün (110)
  1. iki yılı devirdim, hâlâ her ota güncellemesi sonrası 'bu kadar da olmaz' dedirten bir araba. geçen gün bir update geldi, ön cam silecekleri daha akıllı oldu kimin işi bu gerçekten akıl alır gibi değil. menzil kaygısı tamamen efsane, şu an avrupa'da bile bu kadar iyi supercharger ağı yok. ama süspansiyon banliyö yollarında can sıkıyor, sert biraz. yine de yazılımcı ruhuna hitap eden yanı çok, mühendislik harikası bir oyuncak.
   tümünü göster