-
bir arkadaşımda var, bindim birkaç kez. hızlanması falan gerçekten iyi, sessizliğe insan alışmakta zorlanıyor. elektronik aksamı oyun gibi geldi bana, her şey ekrandan yönetiliyor. ama şarj meselesi benim gibi excel'de tüketim takip eden biri için düşündürücü; menzil rakamları pratikte hep bir tık aşağıda kalıyor yazılanlardan. arabanın kendisi başarılı da, istasyon ağının yaygınlığı hâlâ tartışılır, hele ki anadolu'da işiniz zor.
- bugün (109)
- / 4
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- / 4