-
bir arkadaş aldı geçen ay, bir hafta kullanma fırsatım oldu. iç hacim gerçekten ferah, özellikle bagaj genişliği takdire şayan. ama yol tutuşu konusunda togg t10x'ten çok farklı gelmedi bana, hatta yerli aracın süspansiyonu daha yumuşak belki. şarj konusuna gelince, ankara'da işim düştü bir iki hızlı şarjda, fişe tak çalıştır mantığı güzel ama navigasyonun batarya sıcaklığını ön ısıtmaya almaması can sıkıcı. verileri excel'e işledim, şehir içi iddia edilenin biraz altında kaldı ne yazık ki.
(bkz: gerçek kullanım verileri her şeyi söyler) -
byd atto 3 sahibi olarak model y'yi merak ediyorum, wallbox kurulumu ve fatura hesabı aynı mı acaba. bir arkadaşım şehir içinde 15 kwh/100 km ortalaması aldığını söyledi, benzer gibi görünüyor. (bkz: evde şarj maliyeti)
- bugün (104)
- / 4
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- mercedes eqe sahipleri
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj kuyruğu anıları
- e tron alma vakti
- evden elektrikliye geçiş ve indirim
- ac vs dc şarj farkı
- awd elektrikli araç tercihim ve togg kıyası
- tesla model y günlük kullanım
- model 3 lastik maceram
- rejeneratif fren nedir
- otv indirimi elektrikliye yaradı mı
- menzil kaygısı gerçek mi abi
- / 4