-
iki yıldır t10x kullanıyorum, standart hoparlörler idare eder ama sübwoofer eklemek isteyenler var. ben excel'de tüketim takip ederken kulağım da şenlensin diye yedek parça fiyatlarına bakıyorum, orijinal opsiyonlar biraz tuzlu. (bkz: togg t10x ses iyileştirme)
-
t10x'in ses sistemi güzel ama wallbox'tan gelen sesler daha baskın çıkıyor bazen, özellikle gece şarj ederken. neyse ki basslar idare eder.
- bugün (113)
- / 4
- elektrikli araba yarışları
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- rejeneratif fren nedir
- elektrikli bisiklet tavsiye
- elektrikli araç klima menzil
- kia ev6 alınır mı
- togg t10x ses sistemi yorumu
- tesla model y alınır mı 2
- servis deneyimleri üzerine
- amerikan elektrikli markaları türkiye ye gelir mi
- otonom sürüş gerçekten güvenli mi
- id 4 kullanıcı yorumları
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği
- benzinli vs elektrikli
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri 2
- menzil ve depolama kapasitesi
- ac ve dc şarjın pratik farkı
- byd atto 3 kullanıcı yorumları 2
- şarj süresi tablosu var mı
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- elektrikli araç ses iyileştirme
- lastik aşınması ve tercihler
- şarj ağı açmazları
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir 2
- tesla model 3 alınır mı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- renault zoe ikinci el alınır mı
- elektrikli araçla yola çıkmak
- tesla model 3 kullanıcısı ne diyor
- / 4