• bugün (108)
  1. ailelerin tepkisi genelde menzil, şarj süresi ve yangın masalları üzerinden yürüyor. otuz yaşında adam değil mi lan? bana babam 'prizin çeker mi o arabayı' demişti; güldüm geçtim. oysa bir test sürüşü ayarlasan, sessizliği hissetmiyor karşı çıkanlar. elektrikli araçlara alışma süresi insanlık kadar eski hikâye: bilinmeyen korkutur. tavsiye bence at bin bir kerede sil baştan yap: bir depo benzin parası gitmişken 3000 lira fatura ödeyen aile gerçekçi rakamları duysun. erken benimseme güncellemesi anne-baba'ya çıkmıyor yani, sabır.