-
şimdi bu çin araçları, mesela mg mi byd mi derken aklıma hep bir 'acaba güvenilir mi?' sorusu takılıyor. makine mühendisiyim, rakamlara bakıyorum, veriler bazı modellerde fena değil hatta togg'dan bile iyi yönleri var. ama batarya soğutma sistemleri, yedek parça süreci, servis ağı derken tereddüt ediyor insan. marka fanatizminin anlamı yok, beğenmediğim yönü var mı var, söylersin. gözüm kapalı çin malı modellere atlamak akıl işi değil, ama kafası karışık olan da içini ferah tutsun bence.
- bugün (109)
- / 4
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- / 4