• bugün (109)
  1. arkadaşlar aklım karışık, baktıkça kafa bulanıyor. atto 3'üm var, dört çeker değil ama düşünüyorum bir üst model alsam mı. tesla model y performance de var, byd seal de var; aradaki fark ne, biri daha tutumlu mu? izmir'de çok kar yağmıyor da, yok şu yok bu derken bazen aklımdan geçmiyor değil. wallbox abonem var, elektrik faturası da kafamı kurcalar. deneyimi olan varsa pratik bir şey paylaşsın, teorisiyle herkes biliyor ne yalan söyleyeyim.
   tümünü göster