-
arkadaşlar aklım karışık, baktıkça kafa bulanıyor. atto 3'üm var, dört çeker değil ama düşünüyorum bir üst model alsam mı. tesla model y performance de var, byd seal de var; aradaki fark ne, biri daha tutumlu mu? izmir'de çok kar yağmıyor da, yok şu yok bu derken bazen aklımdan geçmiyor değil. wallbox abonem var, elektrik faturası da kafamı kurcalar. deneyimi olan varsa pratik bir şey paylaşsın, teorisiyle herkes biliyor ne yalan söyleyeyim.
- bugün (109)
- / 4
- sarj kuyrugu muhabbeti 3
- servis randevu otomasyon yalan
- sessiz araba sesimizi duyun
- fsd turkiyede ise yarar mi
- otsv indirimi geldi mi
- id4 uzun yol menzil testi
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- şarj süresi tablosu
- elektrikli araç sessiz olunca
- en iyi elektrikli suv hangisi
- bmw i4 kullanan var mı
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- / 4