• bugün (105)
  1. bir arkadaş test için getirmişti, şehir içinde gayet rahat araba ama arayüzü biraz geçmişte kalmış hissettiriyor. yazılım güncellemeleri ile düzelir ama tesla'dan sonra insan 'hani ota?' diye sorgulamıyor değil.
   tümünü göster