• bugün (106)
  1. geçen ay gelen fatura 700 lirayken bu ay 2000 lira. şaka gibi ama gerçek. evde şarj ediyorum diye seviniyordum, meğer o sevinç faturaya yansımış. yazılımcıyım diye hesapladım, km başına maliyet dizelden düşük ama fatura toplamı can yakıyor. akıllı tarife falan var diyorlar, biraz araştıracak.