-
byd atto 3'ten sonra tesla model 3'e binince insan 'ben niye 120 bin euro verdim?' diye sorgulamaya başlıyor. m3'ün yazılımı gerçekten üstün, güncelleme sonrası direksiyon ısıtması bile geliyor ota'dan. ama iç mekanda byd daha sıcak, göstergesi var, homelink çalışıyor. tesla'da tel çekiş kablo gibi duruyor. uzun yolda süper şarj ağı tesla'nın can simidi, byd'de ise her istasyon başka bir macera. ironiye gel: en çok korna çalan araba yine tesla, otoparkta 'arkadan gelen var' diye öter hep.
- bugün (106)
- / 4
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- servis deneyimleri marka marka
- sarj kuyrugu muhabbeti
- kwh hesabı basit bi iş
- audi e tron almak mantıklı mı 2
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- hızlı şarjda sıra kavgası
- togg sigorta primleri neden uçtu
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- bir pedalla sürüşün püf noktaları
- byd ota güncelleme hatası verdi
- elektrikli araç şarjı faturaya nasıl yansıdı
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- servislerde neler yaşanıyor marka marka
- elektrikli araç şarj faturası
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar
- ac ve dc şarj arasındaki farklar
- menzil kaygısı kompleks mi gerçek mi
- elektrikli araç terimleri 2
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- elektrikli bisiklet önerisi
- taycan kullanıcı yorumları
- t10x sahipleri ne diyor
- porsche taycan izlenimler
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- karlı yolda elektrikli araç sürmek
- audi e tron sahipleri ne diyor
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- en iyi hızlı şarj istasyonları
- / 4