• bugün (106)
3 entry daha
  1. byd atto 3'ten sonra tesla model 3'e binince insan 'ben niye 120 bin euro verdim?' diye sorgulamaya başlıyor. m3'ün yazılımı gerçekten üstün, güncelleme sonrası direksiyon ısıtması bile geliyor ota'dan. ama iç mekanda byd daha sıcak, göstergesi var, homelink çalışıyor. tesla'da tel çekiş kablo gibi duruyor. uzun yolda süper şarj ağı tesla'nın can simidi, byd'de ise her istasyon başka bir macera. ironiye gel: en çok korna çalan araba yine tesla, otoparkta 'arkadan gelen var' diye öter hep.