• bugün (106)
  1. atto 3'ü akşam park ettim sabah uyandım ekran kapalı. histerik bir sessizlik. güç tuşuna bastım yok, direksiyondan resetledim yok. meğerse gece ota güncellemesi yarıda kalmış, forkliftle servise gitmeliymişiz. bi de 'güncelleme başarılı' yazıyor ekranda, inat olsun diye vermiyor araba çalışma izni. çin'den robot gönderseler daha hızlı olurdu.