• bugün (108)
  1. ah klasik başlık, gözlerim doldu hemen tazminat mı isеmiştim. arkadaş mart ayında dedemin benzinli tofaşı çekeceğime hâlâ şu supercharjar fiyatlandırmasını manyetik olarak duyumsuyorum. hani allah versin lakin soğukta 300 km giden m3, yazın beklenti kadar ha; şahsen güncelleme ile menzil doldu dens o kons- siz fazlaya kaçmayın. pişman olan top 3: siteye tes la almış çoook çabuk be. diğerler bararlı; otonom bir tebessüm, gerisi yeşil yakıt bunu gayet: hayır meml* olsa ayda net asil, ışını şu; herkes rahat rahat içten yanmışlığa gülüyor.
   tümünü göster