• bugün (105)
  1. altı aydır tesla model 3 kullanıyorum, otonom sürüşü denemek için almıştım ama faturayı kabak gibi kendin ödüyorsun arkadaş. yazılım güncellemeleriyle arabanın sürekli yenilenmesi hoşuma gidiyor, sen akşamki sürüşte kör nokta uyarısını istemedim diyemiyorsun. menzil konusu tam bir muamma; soğuk havalarda ısı pompasını tak piyangoyu, yazın klimayı aç gayri ihtiyari. şarj ağımız da ortada, bir istanbul'da şarj yerine araba koyan mühendisler var, otoparkta mı uçağa mı bindin anlamadım. lcw gibi batarya da bir süre sonra geri dönüşüme...
   tümünü göster