-
altı aydır tesla model 3 kullanıyorum, otonom sürüşü denemek için almıştım ama faturayı kabak gibi kendin ödüyorsun arkadaş. yazılım güncellemeleriyle arabanın sürekli yenilenmesi hoşuma gidiyor, sen akşamki sürüşte kör nokta uyarısını istemedim diyemiyorsun. menzil konusu tam bir muamma; soğuk havalarda ısı pompasını tak piyangoyu, yazın klimayı aç gayri ihtiyari. şarj ağımız da ortada, bir istanbul'da şarj yerine araba koyan mühendisler var, otoparkta mı uçağa mı bindin anlamadım. lcw gibi batarya da bir süre sonra geri dönüşüme...
- bugün (106)
- / 4
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- servislerde neler yaşanıyor marka marka
- elektrikli araç şarj faturası
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar
- ac ve dc şarj arasındaki farklar
- menzil kaygısı kompleks mi gerçek mi
- elektrikli araç terimleri 2
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- elektrikli bisiklet önerisi
- taycan kullanıcı yorumları
- t10x sahipleri ne diyor
- porsche taycan izlenimler
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- karlı yolda elektrikli araç sürmek
- audi e tron sahipleri ne diyor
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- en iyi hızlı şarj istasyonları
- tek pedalla sürüş alışmak
- şarj hızı kıyaslama tablosu
- menzil hesaplama yöntemleri
- wlpt tüketim değerleri ne anlatiyo
- elektrikliye geçiş tecrübeleri
- model 3 günlük kullanım raporu
- byd atto 3 ilk izlenimler 2
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- en iyi elektrikli hatchback hangisi 2
- gerçek menzil hesaplama yöntemleri
- lüks elektrikli araç modelleri
- batarya garantisi kac yil 2
- / 4