-
model 3'ümde orijinal michelin'ler 40 binde bitti, değiştirirken menzil kaybı yaşamamak için low rolling resistance lastik seçtim. yazın foça dönüşü yolda kalmaktan korkuyordum, şimdi çekiş de iyi. ama fiyatlar uçuk, herkes continental'e yöneliyor.
- bugün (107)
- / 4
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- tek pedalla sürüş nedir
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- audi e tron sahipleri memnun mu
- en iyi elektrikli sedan hangisi
- bagaj hacmi yetmez diyenlere
- elektrikli araç terimleri 2
- rejeneratif frene alışma sürecim 2
- beygir gücü nedir 2
- tek pedal kullanım tecrübesi
- lastik seçimi ipuçları
- batarya ömrü gerçekleri
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- id 4 alınır mı kullanılmış tecrübeler
- klima menzil excel tablosu
- uzun yol için en iyi elektrikli araç
- elektrikli araç batarya ömrü
- aileme arabayı nasıl anlattım
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- servis deneyimleri marka marka
- sarj kuyrugu muhabbeti
- kwh hesabı basit bi iş
- audi e tron almak mantıklı mı 2
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- hızlı şarjda sıra kavgası
- togg sigorta primleri neden uçtu
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- bir pedalla sürüşün püf noktaları
- byd ota güncelleme hatası verdi
- elektrikli araç şarjı faturaya nasıl yansıdı
- / 4