• bugün (107)
  1. model 3'e geçince ilk hafta sürekli frene basıyordum, alıştıktan sonra ‘neden herkes benzinde israf ediyor’ diye düşünüyordum. ota güncellemesiyle fren kuvveti değişti, şimdi tek pedal modunda takılıyorum. menzil kaygısı efsane, frene basmadan şarj ediyorsun.
   tümünü göster