• bugün (108)
  1. byd atto 3 alınca sigorta korkusu sardı beni. aracı aldığıma pişman mıyım değilim, ama hasar durumunda parça tedariki ve servis süreci nasıl olacak çok merak ediyorum. sigorta şirketleri de henüz birim fiyatı oturtamamış, kasko için ya yüksek prim alıyorlar ya da teminatı kısıyorlar; bildiğiniz varmı iyi bir poliçe yapan?