• bugün (107)
  1. bir kere alıştıktan sonra geri dönüşü yok, frene basma refleksinizi köreltiyor ama regen ile menzilinize eklenen her km ayrı bir zevk. özellikle rampa aşağı giderken neredeyse hiç enerji harcamadığınızı hissetmek, benzinli araç sonrası insana sihir gibi geliyor. yokuşlarda aracı kendi haline bırakın momentum ile giderken dur diyince tıngır mıngır frenleme yapıyor bu tarz tesla regen sohbetleri insanı bayaa bağımlı yapıyor. hani ilk bir hafta boyun eğdiremez size ama sonra siz onu yönetmeye başlayınca oh dedirtiyor bu tarz one pedal kültürü ve bu tarz elektrikli adaptasyon