• bugün (107)
  1. insanlar elektrikli arabaya geçince bagajın büyüklüğünü sorgulamaya başlıyor oysa çoğu evde işe yaramaz eşyalar yığılı. model 3 bagajını ilk gördüğümde "bunu bebek arabası için mi aldın yoksa piknik sepeti için mi?" gibisinden malum ironi yaptım etrafıma ama cidden derinliği az. frunk olayına alışkın değil tesla kullanıcısı, arada şarj kablosunu atıyorsun ama market alışverişinde iki poşetle iş bitince "eh işte" diyorsun. tabii herkesin derdi farklı, aile arabası arayan başka bakıyor, yalnız takılan yazılımcı adam başka. pratiklik konusu biraz alışkanlık işi, eskiye dönüp de "şuna 4 bavul giriyordu" dememek gerek.