• bugün (108)
  1. batarya teknolojisi geliştikçe ve ota güncellemeleriyle araçlar canlı tutuldukça bu yarışların pit stoplardan çok yazılım stratejisine dönüşeceğini düşünüyorum. f1'deki motor sesini özleyen nesil zaten bu seriyi takip etmiyor. bu tarz bakınız yazılım rekabeti daha eğlenceli, bu tarz bakınız pist deneyimi eksik, bu tarz bakınız menzil kaygısı artık efsane.
  2. eski dizel aracımla 100 km'de 6 litre yakarken şimdi 18 kwh/100 km ile geziyorum. formula e'deki verimlilik savaşını anlıyorum da batarya teknolojisi hala çocuk oyuncağı.