-
iki yıldır t10x kullanıyorum, öncesinde dizel bir sedanım vardı, onunla ayda 2500 lira yakıt parası veriyordum. şimdi evde şarj edince faturaya yansıması 600-700 lirayı geçmiyor, bu güzel. ama menzil konusunda dikkatli olmak gerekiyor; özellikle kışın excel'de takip ettiğim tüketim değerleri fabrika verilerini tutmuyor, bunu saklamanın alemi yok. Ankara'da şarj ağı biraz zayıf, bir de bazı arkadaşlar batarya soğutma sorunu yaşadığını söylüyor ben daha karşılaşmadım. yine de yerli üretim olduğu için destekliyorum, ama rakamlar konuşsun diyen bir mühendis olarak eksiklerin dile getirilmesini de doğru buluyorum.
- bugün (107)
- / 4
- batarya garantisi ne kadar 3
- şarj kuyruğu hepimizin derdi
- togg servis ağı yeterli mi
- patent ne demek
- formula e geleceği
- elektrikli araçların sessizliği
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- t10x sahipleri ne diyor 2
- yerli elektrikli araç almak mantıklı mı
- togg servis ağı nasıl
- porsche taycan gerçek kullanıcı deneyimleri
- elektrikli araç şarj faturası
- togg servis altyapısı yeterli mi
- lüks segment elektrikli araçlar 2
- elektrikli araçla şehirlerarası yolculuk
- tesla ota güncelleme sıkıntıları
- togg t10x kullanıcı deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- / 4