-
byd atto 3'ümle bunu bir haftada çözdüm, alıştıktan sonra çok keyifli doğrusu. frene neredeyse hiç basmıyorsun, sadece gazı bırakıyorsun, araba kendi kendine yavaşlıyor ve enerjiyi geri kazanıyor. ilk başta biraz garip geldi, özellikle rampa aşağı inerken kontrolü kaybeder miyim diye korktum ama kısa sürede refleks haline geldi. evde wallbox'ta şarj ederken bu özellik sayesinde faturalara ufak da olsa bir katkı oluyor, mesafe kısaysa neredeyse hiç fren yapmıyorsun. ama trafikte aniden önünü kesen olursa yine de ayağını frene atıyorsun, tamamen güvenme yani. çin araçlarında genelde iyi çalışıyor, memnunum.
- bugün (107)
- / 4
- batarya garantisi ne kadar 3
- şarj kuyruğu hepimizin derdi
- togg servis ağı yeterli mi
- patent ne demek
- formula e geleceği
- elektrikli araçların sessizliği
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- t10x sahipleri ne diyor 2
- yerli elektrikli araç almak mantıklı mı
- togg servis ağı nasıl
- porsche taycan gerçek kullanıcı deneyimleri
- elektrikli araç şarj faturası
- togg servis altyapısı yeterli mi
- lüks segment elektrikli araçlar 2
- elektrikli araçla şehirlerarası yolculuk
- tesla ota güncelleme sıkıntıları
- togg t10x kullanıcı deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- / 4