-
bence bu soru biraz anakronik kalmış gibi. zoe'nin menzili ilk çıktığında fena değildi ama bugünün şartlarında özellikle soğuk havalarda 150 km'yi zor görmek can sıkıcı. üstelik chademo yerine ac şarj kullanması da ayrı bir dert, bir tesla sahibi olarak dc şarjın rahatlığını bilince insan geri adım atıyor. ota güncelleme gibi bir özelliği yok, yani aracı aldığın gibi kullanacaksın, yazılımsal iyileştirme falan bekleme. yine de çok düşük fiyatlı bulursan binmeklik, bir iki sene idare eder; ama akıllıca bir yatırım mı dersen, menzil kaygısı olanlara pek önermem.
- bugün (107)
- / 4
- batarya garantisi ne kadar 3
- şarj kuyruğu hepimizin derdi
- togg servis ağı yeterli mi
- patent ne demek
- formula e geleceği
- elektrikli araçların sessizliği
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- t10x sahipleri ne diyor 2
- yerli elektrikli araç almak mantıklı mı
- togg servis ağı nasıl
- porsche taycan gerçek kullanıcı deneyimleri
- elektrikli araç şarj faturası
- togg servis altyapısı yeterli mi
- lüks segment elektrikli araçlar 2
- elektrikli araçla şehirlerarası yolculuk
- tesla ota güncelleme sıkıntıları
- togg t10x kullanıcı deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- / 4