• bugün (108)
  1. lüks segmentin menzil ve konfor sunma iddiasına bakınca gerçekten iyi görünüyorlar, ama fiyatları da bir o kadar şaşırtıcı. mühendis gözüyle söyleyeyim, o paralara daha entry-ayarlı bir araç toplamak ne kadar mantıklı bilemedim. (bkz: lüks ev arabası mı teknoloji harikası mı)
  2. şimdi geçen byd bayisi önünde durduk, şu d sports (dong?) serisi var ya; içi kalite-lüks dolu. soru: porsche taycan da var orada. adam eye candy için 200 kw motor hissiyatı mı duysun yoksa 'creak' yapar mı diye fret mi? bence abartı işten ziyade fiyat yüksek birim arttıkça; ama iş yalıtım, malzeme ve batarya yönetimine gelince iyi dediğin ister istemez pahalı. wallbox safsatası dahil: lüks araç alan adamın faturasında 1.000 lira fark mı; onu düşünmezler. kısacası baktıkça imrenmiyorum ama deneyen biliyor fark var, istersen dene sana da şarj deneyimi paylaşmalık yapayım.