• bugün (104)
1 entry daha
  1. lüks segment deyince akla hemen mercedes eq serisi, bmw i7 filan geliyor. bunların içi o kadar cüsseli ve konforlu ki bir tesla model 3 yanında sadeliğinden dolayı mütevazi kalıyor. ama fiyatları görünce insan ‘ulan bu fiyata iki tane uzun menzil model 3 alırdım’ diyor. tabii lüksün tanımı değişiyor, malzeme kalitesi ve süspansiyon konforu başka bir dünya doğrusu. o fiyat etiketini hak ediyorlar mı, yoksa teknoloji mi satıyorlar, orasını piyasa karar versin.