• bugün (104)
1 entry daha
  1. valla türkiye'de şehir merkezlerinde şarj ağı iş görüyor, özellikle büyükşehirlerde durum fena değil. ama biraz kırsala kaçtın mı iş değişiyor, afyon'da veya sivas'ta yol kenarında tek bir hızlı şarj bulamayınca insan biraz geriliyor. izmir gibi yerlerde durum rahat, eskişehir'de bile iyileşme var, ama o ege köylerinden bahsetmiyorum bile. artı, çoğu istasyon bozuk çıktı mı ‘çantada şarj kablosu taşı’ moduna geçiyorsun. devlet destekli genişleme güzel ama biraz daha sabır lazım.