• bugün (104)
  1. elektrikli araçlara geçince insanın içinde bir canavar uyanıyor, bunu kabul edelim. özellikle otobanda bir dizel passat'ın yanında kırmızı ışıkta dururken ‘acaba çektirsem mi’ diye düşünmek çok manidar. anlık torkun verdiği o ‘uçuyorum’ hissi bağımlılık yapıyor, bir kere tadınca normal araba size ‘niye gitmiyor lan bu’ dedirtiyor. ama şöyle bir gerçek var: her kalkışta gazı köklemek menzili resmen eritiyor. performans bağımlılığı dediğin, evdeki şarj ünitesine her bağlanışta ‘yine mi azaldı’ diye ekrana bakmakla başlıyor.